Rozbité silnice hlaste přímo správci komunikací. Je to nejúčinnější postup.
Narazili jste na silnici na výmol nebo výtluk, který může ohrožovat bezpečnost a je potřeba ho opravit? Upozornit na to můžete různými způsoby. Pokud jste ale zastánci nejúčinnějšího a tím i nejrychlejšího řešení, oznamte to přímo správci komunikace. V Praze je to Technická správa komunikací hlavního města Prahy. Na jejich webových stránkách je k tomu připravený speciální formulář, kde na závadu snadno upozorníte.
„Proč chodit ke kovaříčkovi, když můžete jít přímo ke kováři. Nejrychlejší je opravdu obrátit se přímo na Technickou správu, která se vaším podnětem začne zabývat okamžitě. Městská část silnice nevlastní, nemůže do nich tedy ani investovat,“ říká starosta Prahy 8 Ondřej Gros (ODS).
A tím kovářem v Praze je právě Technická správa komunikací, kterou pro účely oprav a údržby komunikací hlavní město zřídilo.
Samozřejmě závadu, výmol či díru na silnici můžete ohlásit i příslušnému odboru dopravy Úřadu městské části. Nicméně vzhledem k tomu, že městská část silnice nevlastní, tudíž je ani nemůže opravovat, váš podnět z odboru dopravy opět putuje směrem k vlastníkovi, resp. správci a tím je zmiňovaná Technická správa komunikací.
"TSK hl.m.Prahy má ve správě a tím v popisu práce údržbu většiny komunikací, tedy i opravy a rekonstrukce. Děkuji všem občanům, kteří nám posílají své podněty na opravy výtluků, obratem je předáváme odpovědným správcům, a dále tyto opravy urgujeme. Usilujeme ale i o komplexní opravy, nejen opravy výtluků," říká Martin Jedlička (TOP 09 + STAN), předseda komise pro dopravu.
Další způsob, jak nahlásit výmol či výtluk je využít mobilní aplikaci hlavního města
Změňte.to, kterou si můžete stáhnout jak z Google Play, tak App Store. Aplikace představuje jednotné místo, které vám nabízí možnost posílat podněty ke zlepšení veřejného prostoru a hlášení závad na území Prahy. Podnět prostřednictvím mobilní aplikace zadáte jednoduše, pořídíte fotografii, označíte místo přímo na mapě, a s krátkým komentářem během chvíle odešlete. Podnět se v krátké době dostane do konkrétní řešitelské instituce a v průběhu vyřízení vás aplikace informuje o průběhu řešení.
Dostávejte aktuality na váš e-mail.
Každý den zasíláme všechny novinky z webu v jedné přehledné zprávě.

Mohlo by vás také zajímat