09 Kde, s kým a kdy životní situaci řešit:
Úřad městské části Praha 8 –> odbor kancelář tajemníka –>
oddělení centrální archiv –>
- kontaktní osoby: pracovníci oddělení centrální archiv
Nahlížení do spisů je možné v úředních dnech pondělí a středa 08.00–12.00 a 13.00–18.00 hod. v sídle oddělení (viz odkaz oddělení). V akutních a odůvodněných případech i v jiných dnech, a to po telefonické domluvě. Lze také přijímat elektronická podání (např. e-mailem), datovou schránkou, ale i klasická – poštou: Úřad městské části Praha 8, Zenklova 1/35, 180 48 Praha 8 – Libeň.
10 Jaké doklady je nutné mít s sebou:
- občanský průkaz
- doklad, kterým žadatel prokáže odůvodněnost svého požadavku, tj doloží doklad o oprávněnosti nahlížení do dokumentace, např. výpis z katastru nemovitostí, plnou moc od vlastníka nemovitosti, výpis z obchodního rejstříku, potvrzení ze školy či vědecké instituce nebo doklad, že je účastníkem řízení apod.).
11 Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:
-
13.04.2023
Žádanka k nahlížení do spisové dokumentace
-
01.04.2022
Žádost na vydání potvrzení o nabytí právní moci (poskytnutí informace z úředních spisů)
Žádanka na vydání potvrzení o nabytí právní moci je k dispozici také jako
elektronický formulář na Portálu občana MČ Praha 8 (iPoint). Online formulář je možné využít jako přípravu pro podání nebo pro přímé podání vůči městské části.
12 Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:
Nahlížení do spisů je zdarma.
Poplatky za kopie (opisy), ověření (vidimace), potvrzení o nabytí právní moci, potvrzení o negativním nálezu – dle zákona č. 634/2004 Sb., kterým se mění a doplňuje zákon č. 305/1997 Sb. o správních poplatcích, v platném znění.
Repropráce – dle
platného ceníku.
- Platba hotově – nelze platit platební kartou.