EN
Mobilní verze
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
Route description for the blind
Aa
Mapa stránek
Přihlášení
Úvodní strana
Hledat
Nejčastěji hledáte:
volná místa
,
občanský průkaz
,
parkovací zóny
,
cestovní pas
,
kontejnery
,
vítání občánků
,
matrika
,
řidičský průkaz
,
svatba
,
Jump to content
MČ Praha 8
Úvodní
Úřad
Informace z úřadu
Informace z úřadu
Občan
Média
O Praze 8
Úřad
Informace z úřadu
Informace z úřadu
Aktuality z městské části
Slovo starosty
Volná pracovní místa
Odbory a organizační jednotky
Czech POINT
Formuláře a tiskopisy
Granty a dotace
Organizace zřízené MČ
Podatelna
Potřebuji vyřídit
Povinně zveřejňované informace
Prodeje a pronájmy nemovitostí
Rozpočty MČ Praha 8
Rezervační systém
Úřední deska
Veřejné zakázky
Zvláštní orgány MČ
Volené orgány
Kontakty
Informace z úřadu
1
2
3
Revize katastru nemovitostí v k.ú. Střížkov
08.03.2023
Zápis z úvodního jednání zástupců KÚ pro hlavní město Prahu a zástupců úřadu MČ Praha 8 z důvodu zahájené revize katastru v k.ú. Střížkov.
Upozornění na uzavření úřadu
26.01.2023
Úřad městské části Praha 8 bude v pátek 27.01.2023 z důvodu konání druhého kola prezidentských voleb uzavřen.
Rozšíření úředních hodin v souvislosti s vydáváním voličských průkazů
20.01.2023
S platností do 25. ledna 2023 jsou v souvislosti s vydáváním voličských průkazů pro 2. kolo volby prezidenta rozšířeny úřední hodiny občansko-správního odboru.
Upozornění na omezení pracovní doby úřadu MČ Praha 8
19.12.2022
Omezení provozu pokladen a uzavření úřadu MČ Praha 8.
Uzavření oddělení správy poplatků dne 29.11.2022
21.11.2022
Z provozních důvodů bude oddělení správy poplatků v úterý 29. listopadu 2022 uzavřeno. Děkujeme za pochopení.
Uzavření výdejny parkovacích oprávnění pro Prahu 8
01.09.2022
Upozorňujeme, že dne 23. 9. 2022 (pátek) bude z provozních důvodů uzavřena naše výdejna parkovacích oprávnění pro Prahu 8.
Úřad městské části Praha 8 bude 29. října uzavřen
18.10.2021
Z provozních důvodů bude Úřad městské části Praha 8 dne 29. října 2021 uzavřen. Děkujeme za pochopení.
Občanské průkazy – změny od 2. srpna 2021
30.07.2021
Od 2. srpna letošního roku budou nově vydané občanské průkazy obsahovat dva biometrické údaje, podobu obličeje a otisky prstů. Ty se budou pořizovat u občanů od 12 let. Hlavním důvodem je vyšší zabezpečení dokladů, aby nemohlo docházet k záměně identity, kdy na osobní doklad vystupuje jiná osoba.
Aktuální stav mimořádných opatření platných od 31. 5. 2021
31.05.2021
Aktuální stav opatření ohledně onemocnění Covid-19 týkajících se fungování městské části Praha 8 a jí zřízených příspěvkových organizací. Od 31. května 2021 nabyla účinnosti nová opatření Ministerstva zdravotnictví tvořící přílohu Usnesení vlády č. 485 ze dne 24. 5. 2021.
Ještě jste se nesečetli? Máte čas už jen do 11. května!
07.05.2021
Připomínáme, že 11. května končí povinné Sčítání 2021. Děkujeme všem, kteří jste se už sečetli online nebo odevzdali listinný formulář. Pokud jste tak ještě neučinili, musíte to stihnout do 11. května!
Bezplatný právní poradenský servis
04.08.2020
Právní servis je poskytován v místnosti č. 2 na Libeňském zámku (Zenklova 1/35, Praha 8). Poradenství poskytuje JUDr. Jitka Kocianová. Sjednání termínu schůzky je možné na telefonním čísle 723 761 089 nebo emailem kociankajitka@seznam.cz.
Projekt Osmička – úřad vstřícný rodině je úspěšně u konce
29.07.2020
V srpnu dovrší konce tříletý projekt Osmička – úřad vstřícný rodině realizovaný Úřadem městské části Praha 8. Jeho aktivity směřovaly k podpoře rovných příležitostí a slaďování soukromého a pracovního života uvnitř úřadu.
Na Úřadu městské části Praha 8 mohou zaměstnanci a zaměstnankyně nově využívat pružnou pracovní dobu a sdílené pracovní místo
17.04.2020
Jedním z hlavních cílů projektu Osmička – úřad vstřícný rodině, který již od roku 2017 podporuje rovnost mužů a žen zaměstnaných na Úřadu městské části Praha 8, bylo zavedení nových flexibilních forem práce. Flexibilní formy práce jsou významným benefitem jak pro řadu stávajících zaměstnanců a zaměstnankyň, kteří díky jejich využívání mohou lépe organizovat svůj čas a slaďovat svůj osobní a pracovní život, tak pro nově nastupující zaměstnance a zaměstnankyně.
Na Úřadu městské části Praha 8 se vyrovnal počet žen a mužů na pozici vedoucí odboru
15.08.2019
V rámci aktivit projektu Osmička – úřad vstřícný rodině, provádíme genderové mapování úřadu. Mapujeme jednak celkový počet zaměstnaných na úřadu, dále pak zastoupení žen a mužů na jednotlivých odborech a odděleních, a také organizační strukturu úřadu. Také průběžně mapujeme pohyb zaměstnanců a zaměstnankyň – nástupy, odchody, přechody na jiné pozice, odchody a příchody z mateřské nebo rodičovské dovolené.
Stav podaných žádostí o občanské průkazy a cestovní pasy
01.08.2013
Informace o vyhotovených dokladech – přehled o aktuálním stavu podaných žádostí o vydání občanského průkazu a cestovního pasu se strojově čitelnými údaji.
Listopadový Family Day pro zaměstnance úřadu měl velký úspěch
06.12.2018
Tým projektu Osmička – úřad vstřícný rodině pod záštitou tajemníka úřadu uspořádal v sobotu 3. listopadu 2018 Family Day. Na akci se podílela také příspěvková organizace osmé městské části Osmička pro rodinu.
Úřad MČ Praha 8 prošel genderovým auditem – zavádět bude flexibilní úvazky
03.09.2018
Úřad osmé městské části prošel genderovým auditem v rámci projektu Osmička – Úřad vstřícný rodině. Ačkoli má Úřad v oblasti genderové rovnosti mezery, atmosféra na Úřadu je velmi dobrá. Zaměstnanci a zaměstnankyně sami navrhli opatření ke zlepšení sladění pracovního a rodinného života.
Agendu řidičských průkazů řeší v Praze výhradně Magistrát hl. m. Prahy
18.07.2018
Od začátku července 2018 byl zaveden nový systém vydávání řidičských průkazů, který umožní žádat o vydání, případně o výměnu řidičského průkazu na jakémkoliv obecním úřadu obce s rozšířenou působností. V Praze tuto agendu zajišťuje výhradně Magistrát hl. m. Prahy a nikoliv jednotlivé městské části.
Informace k novým občanským průkazům s kontaktním čipem
04.07.2018
Od 1. července 2018 jsou občanům ČR plošně vydávány občanské průkazy se strojově čitelnými údaji a kontaktním elektronickým čipem.
Novinky v oblasti občanských průkazů a cestovních pasů od 1. července 2018
12.06.2018
1. červenec 2018 přinese celou řadu změn na úseku vydávání občanských průkazů a cestovních pasů. Nově se budou vydávat jen občanské průkazy se strojově čitelnými údaji a s novým kontaktním elektronickým čipem, bude možno požádat o vydání občanského průkazu i cestovního pasu ve zkrácené lhůtě do 24 hodin a mění se též i výše vybíraných správních poplatků.
1
2
3
Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.
Povolit jen základní cookies
Povolit oba typy cookies