Žádost o poskytnutí informace
- Jaké byly veškeré finanční náklady vašeho úřadu v oblasti informatiky (případně odboru informatiky, je-li zřízen) v letech 2013, 2014 a prvních devíti měsících roku 2015? Tyto náklady žádám včetně mzdových nákladů, a včetně odvodů (celkové, počet zaměstnanců).
- Jaký byl v letech 2013, 2014 a 2015 rozpočet vašeho úřadu na nákupy v oblasti informatiky a služby v oblasti informatiky (tj. outsourcing)?
- Zda-li vaše městská část provozuje infocentra a callcentra a pokud ano, tak kolik? Jaké byly v letech 2013, 2014 a prvních devíti měsících roku 2015 náklady na provoz těchto infocenter a callcenter? Jakou mají provozní dobu?
- Pokrývá váš rozpočet v oblasti informatiky i náklady vašeho úřadu na tisk dokumentů a výdaje na další záležitosti s tím spojené (tzn. výdaje na tonery, papíry a další potřeby) pro vnitřní chod úřadu?
Odpověď:
K bodu 1. žádosti
Veškeré finanční náklady v oblasti informatiky Rok | běžné výdaje upravený rozpočet (v tis. Kč)
| čerpání (v Kč)
|
2013 | 16 550,00 | 12 978 099,23 |
2014 | 17 583,00
| 14 765 982,26 |
2015 (do 9/2015)
| 20 399,50 | 7 895 544,94 |
Rok
| kapitálové výdaje upravený rozpočet (v tis. Kč) | čerpání (v Kč)
|
2013 | 6 050,00
| 2 002 780,92 |
2014 | 2 850,00
| 1 980 850,33 |
2015 (do 30.09.)
| 20 495,10
| 0 |
Mzdové náklady
| |
2013
| 5 619 tis. Kč |
2014
| 6 106 tis. Kč |
k 30. 9. 2015 | 3 274 tis. Kč |
K bodu 2. žádostiRozpočet v letech 2013, 2014, 2015 (běžné i kapitálové dohromady)
2013 – 21.600 000 Kč
2014 – 21.000 000 Kč
2015 – 48.947 000 Kč
Uvedené částky neobsahují mimořádné jednorázové výdaje na volby, kryté dotací ze státního rozpočtu.
K bodu 3. žádostiProvozujeme 1 infocentrum a 1 callcentrum (nyní se ruší),
provozní doba:
Po – 07.30–12.00 hod., 12.30–18.00 hod.
Út – 07.30–12.00 hod., 12.30–16.00 hod.
St – 07.30–12.00 hod., 12.30–18.00 hod.
Čt – 07.30–12.00 hod., 12.30–15.30 hod.
Pá – 07.00–12.00 hod., 12.30–15.00 hod
Platové náklady:
Infocentrum a telefonní ústředna:2013 – 1 316 tis. Kč
2014 – 1 327 tis. Kč
k 30.09.2015 – 991 tis. Kč
K bodu 4. žádostiRozpočet v oblasti informatiky i náklady úřadu na tisk dokumentů a výdaje na další záležitosti s tím spojné, tzn. výdaje na tonery, papíry a další potřeby, pro vnitřní chod úřadu nejsou informatikou pokrývány.
(22.10.2015, řešil odbor kancelář starosty, odbor kancelář tajemníka, ekonomický odbor)